Motie Begroting 2012 - zoekrichtingen

dinsdag 15 november 2011 12:00

De raad van de gemeente Wierden, in vergadering bijeen op 15 november 2012.

Overwegende dat:

1. Wierden zich niet kan onttrekken aan alle negatieve landelijke effecten noch aan alle omgevingseffecten veroorzaakt door crisis en krimp
  2. Dat nieuwe bezuinigingstaakstellingen vanuit Den Haag en decentralisatie van (provinciale) taken ons beschikbare budget verder onder druk zullen zetten en ons dwingt tot het maken van aangescherpte keuzes en maatregelen
  3. Dat er dienaangaande meer initiatieven door onze gemeente moeten worden ontwikkeld om de lastenstijging over de komende jaren beheersbaar te houden voor onze burgers

Draagt het college op:

1. Zo snel als mogelijk met een plan van aanpak te komen betreffende zoekrichtingen voor verdere ombuigingen
  2. Deze zoekrichtingen samen met bevolking en maatschappelijke organisaties te ontwikkelen.
  3. Een zodanig tijdpad te kiezen dat de uitkomsten kunnen worden betrokken bij de behandeling van de NMB 2013-2015.

En gaat over tot de orde van de dag.

Bijdragen

Reacties op 'Motie Begroting 2012 - zoekrichtingen'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 07:03
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.