Denkt en praat u ook mee in onze gemeente over het huidige afvalbeleid?

trashcandinsdag 03 juli 2018 13:22

Vandaag, 3 juli, wordt een tweede afvalnieuwsbrief bezorgd bij de inwoners van onze gemeente. Behalve dat deze nieuwsbrief feiten bevat over onder andere inzamelcijfers en het voorkomen van stankoverlast, wordt deze nieuwsbrief ook gebruikt om een enquête onder de aandacht te brengen. Omdat wij het als Christen-Unie Wierden-Enter belangrijk vinden dat onze inwoners meedenken in de gemeente, willen wij op deze manier ook de enquête onder uw aandacht brengen. Via wierden.ikpraatmee.nl kunt u deelnemen aan deze enquête. Deze is samengesteld met medewerking van de Kerngroep afval, wethouder Richard Kortenhoeven, Twente Milieu en een afstudeerder.

Hoe meer inwoners deelnemen aan deze enquête, des te representatiever de uitkomst is. Daarom vragen wij uw medewerking.
Voor zover mogelijk wordt dit onderzoek online ingevuld. Mocht het voor u niet mogelijk zijn om dit digitaal te doen, dan kunt u een uitdraai ophalen bij het gemeentehuis.
De terugkoppeling van de enquête wordt als onderdeel van de evaluatie ingebracht in de gemeenteraad.
Via deze link komt u op de website wierden.ikpraatmee.nl waar u kunt deelnemen aan de enquête.

Archief > 2018 > juli