Video: Start van de verkiezingscampagne

zondag 27 september 2009 19:15

De symbolische start van de verkiezingscampagne van de ChristenUnie Enter-Wierden was op 24 september. In aanwezigheid van fractie en bestuur ging Riet Eshuis, de toekomstige fractievoorzitter "door het lint".

Sinds kort is er namelijk de lang gewenste doorgaande verbinding via de Vijverweg op industrieterrein Weuste-Noord naar de Weusteweg en via de Vlierdijk verder naar de Vriezenveenseweg en Hexelseweg. Hiermee kan verkeer uit alle noordelijke richtingen rechtstreeks naar de N36 en verder richting Almelo en A1, zonder nog door het centrum van Wierden te hoeven rijden of via de Stouweweg. Met deze ontsluiting is een van de lang gekoesterde wensen van de ChristenUnie in vervulling gegaan. Helaas is het wegdek van de Vijverweg over een stuk van 50 meter niet van asfalt voorzien maar van betonblokken. Deze laatste oneffenheid zal, als het aan de ChristenUnie ligt, echter snel worden verbeterd, evenals de plaatselijke verbreding van de Weusteweg en op termijn die van de Vlierdijk.

Het bestand wordt geladen en automatisch afgespeeld...

Campagne
Gemeenteraad