Speciale ledenvergadering in het gemeentehuis op DV maandag 21 maart 2011

gemeentehuis.jpgzaterdag 05 maart 2011 11:38

Beste vrienden en vriendinnen van de ChristenUnie Wierden-Enter. De kiesvereniging Wierden-Enter heeft op DV maandag 21 maart 2010 een bijzondere ledenvergadering gepland in de burgerzaal van het gemeentehuis te Wierden. Op deze avond zal burgemeester Robben een korte inleiding geven over het gemeentebestuur en daarna zal hij een rondleiding geven door het gemeentehuis.

Dit is een primeur! We zijn de eerste kiesvereniging (in ieder geval in Wierden) die zo iets organiseert en onze fractie heeft in het seniorenconvent ook voorgesteld om zulke activiteiten in het gemeentehuis mogelijk te maken om zo de burgers nauwer in contact te brengen met het gemeentebestuur en het ambtelijke apparaat.

Het zou jammer zijn als we als leden van de ChristenUnie de burgemeester maar voor een handjevol mensen zouden laten komen! Dus komt allen, de pers is waarschijnlijk ook vertegenwoordigd, dan kunnen we iedereen laten zien dat de ChristenUnie een kiesvereniging is met enthousiaste leden die zich interesseren voor het bestuur van onze gemeente.

De zaal is open vanaf 19:30 uur en we beginnen om 20:00 uur. Na de bijdrage van burgemeester Robben komt er een kort huishoudelijk gedeelte en na de pauze verzorgen onze raadsleden een interactief debat over verschillende onderwerpen.

Het belooft een heel interessante en informatieve avond te worden, die u beslist niet mag missen!

Tot DV maandagavond 21 maart 2011 in het gemeentehuis in Wierden.

Met vriendelijke groet,

Arie Maat
Voorzitter ChristenUnie Wierden-Enter

Reacties op 'Speciale ledenvergadering in het gemeentehuis op DV maandag 21 maart 2011'