ChristenUnieTwente gaat zich manifesteren in heel Twente!

donderdag 23 september 2010 19:30

Campagne "ChristenUnieK Twente" van start in 2011. De ChristenUnie Twente lanceert een collectieve campagne om de burgers in de regio Twentebreed te bereiken.

In Twente is de ChristenUnie al in diverse gemeenten vertegenwoordigd als kiesvereniging en in de gemeenteraad. Maar er zijn ook nog gemeenten waar de ChristenUnie geen locale afdeling kent. Toch wordt in heel Twente in alle gemeenten door mensen tijdens Tweede Kamerverkiezingen, provinciale en Europese verkiezingen gestemd op de ChristenUnie. Wij vinden het belangrijk dat de ChristenUnie zich laat zien in de dorpen en de steden. Juist nu en juist in de huidige tijd kunnen we ons geen beter moment wensen. We willen dat de ChristenUnie zichtbaar gemaakt wordt  en dat wij als partij dicht bij de mensen staan en hun sociale en maatschappelijke betrokkenheid  ‘noaberschap’  te waarderen.

Daarom wil de ChristenUnie Twente de campagne ChristenUniek Twente lanceren. Dienstbare instellingen of burgers worden door de ChristenUnie Twente in het zonnetje gezet en beloond met een waarderingsprijs. Daarnaast zullen we gesprekken voeren en ons bij het uitreiken van deze prijs laten vertegenwoordigen door locale, provinciale en ook landelijke politici van de ChristenUnie.
Het moet een bijdrage leveren aan het stimuleren van activiteiten in de samenleving die Twente en onze roots zo Uniek maken. Tevens willen we als politici graag in gesprek met de mensen om te horen wat hen motiveert, stimuleert en bezig houdt. Onze betrokkenheid op de samenleving willen we laten zien door ons met deze campagne te manifesteren in de hele regio. Er wordt nu hard gewerkt aan de voorbereidingen en de afronding van het traject zodat we binnenkort onze eerste nominatie kunnen waarderen.

Nominatieformulier ChristenUniek Twente31,6 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'ChristenUnieTwente gaat zich manifesteren in heel Twente!'